Friday, November 28, 2008

うらら














































うらら

2 comments:

Dale the Truck Driver said...

こんにちは。私は米国の私も、ジャックラッセルテリアがあるからです。私は彼にすごく好きです。私はそれが同じである場合は、どの大陸に住んでいる問題ではない参照してください。私はあなたの写真を見て好きだ。あなたは、デールありがとうございます

Dale the Truck Driver said...

I am sorry if the translation is not good. You have a wonderful blog and I love to lokk at your pictures of your Jack Russells.